Detailed Notes on نمک بدن هلو بیوآکوا

Wiki Article

اسکراب بدن بیوآکوا حاوی عصاره هلو محصولی با کیفیت می باشد که می توانید با استفاده از آن پوست نقاط مختلف بدن خود را لایه برداری نمایید.

​در زمان استحمام مقداری از نمک را کف دست ریخته و به صورت چرخشی روی محل موردنظر ماساژ دهید این کار را تا زمانی که نمک در زیر دستان شما حل شود ادامه دهید.

ضد لک

دسته‌بندی کالاها کالای دیجیتال لوازم جانبی گوشی موبایل کیف و کاور گوشی

فروشگاه اینترنتی پریسا میکاپ مجموعه کاملی از محصولات کمیاب آرایشی و بهداشتی را گرد هم آورده است تا کالاهای مورد نیاز بانوان ایرانی را فراهم آورد.

اسکراب بدن بیوآکوا به سراسر کشور با پست پیشتاز ارسال می گردد.

اگر این موارد را دنبال کنید، موهای شما نمک بدن هلو بیوآکوا دیجی کالا بهترین نتیجه را از هر درمان کراتینه می گیرند.

این نمک‌ها روشن کننده، مرطوب کننده و سفید کننده پوست شما می‌باشد و با رایحه بسیار خوشبو و معطر خود تجربه ای لذت بخش را برای شما فراهم می‌کند.

از استفاده از هر محصولی که دارای سولفات، الکل یا مواد شیمیایی خشک کننده است خودداری کنید

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

افزودن دیدگاه شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر دهید.

خاصیت برپایه آببهبود خشکی پوستپاکسازی کامل منافذ پوست از آلودگیحاوی کره جوجوبا انگیلیسی و عصاره ریشه جنسینگ و لاکتوزرطوبت رسانرفع سلول های مرده پوست

کراتین پروتئینی است که بدن به طور طبیعی آن را تولید می کند. کراتین به ساختار و استحکام به مو، پوست و ناخن کمک می کند.

خرید آنلاین جدیدترین محصولات با کوتاه ترین زمان تحویل و بهترین قیمت از دیجی نایس، انواع گوشی موبایل، کتاب، لوازم خانگی، لوازم تحریر، آرایشی و بهداشتی، بازی و سرگرمی، کفش و لباس

Report this wiki page